Tema: Re: Tarpelis tarp plyteliu ir laminato
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-12 12:40:53
čia laminatas pas tave? nes laminatas tai juk "plaukioja", tai
neįsivaizduoju kaip tas silikonas laikysis. pas mane kur parketas, tai pats
su silikonu dariau, bet pvz 2a kur laminatas, tai prie vitrininių langų
siaurą metalinę juostelę pagal laminato spalva klijavau.

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

tinkamos spalvos silikonas. juosteles deda tik tinginiai atgrubnagiai arba
jei sujungimas ne vienam lygyje, pvz vonia-koridorius

--
eM