Tema: Re: Sodo traktoriuks :)
Autorius: KG
Data: 2011-08-11 17:01:16
ir su 20ag vejapjove-traktoriuku stumdysi tik sniegelį, kuris pravažiavimui
su lengvuoju automobiliu - nemaišo
tai labiau bus estetinis valymas
su 20ag reikia arba traktoriaus svorio (daugiau 1000kg) arba pūtiko
turiu 24ag tikrą traktorių, 4WD, su sniego grandinėm ir  žiemą valausi
sniegą su buldozeriu - turiu ką veikt

kg