Tema: Re: Patarimo del saku, kelmu
Autorius: klausimas
Data: 2011-08-11 12:13:13
sakos yra geltonosios slyvos, tai kaip zinote, jos turi daug daug spygliu,
nelabai jas ten eina pjaustinet ar i smulkintuva po sakele kaisiot.
Reikia isvalyt sklypa kad butu tuscias, nera laiko pjaustinejimui, o degint
tuo labiau nera kur (aplink pasiures sodo, baisu kad neuzsidegtu didesni
lauza sukurus). Smulkinimas ir deginimas atkrenta.