Tema: Re: buitinė technika
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-10 01:26:02
Rimti pardavejai paima daikta, paziuri jo serijini numeri ir neklausia nei
cekio nei korteles, nes mato kad cia ju parduotas daiktas, ir jei tai yra
tikrai rimtas pardavejas/servisas (ir mato kad pirkejas toks pat) -
pakviecia remontininka pabendraut kaip atsirado gedimas ir kodel, bei
draugiskai pasiulo isties ta varianta kuris protingesnis (keist/tvarkyt ar
imt pinigus, nes uz juos galima gaut geresni kita nauja modeli).
Ir cia ne utopija, tik reikia i garantini ne su prisiktu virduliu uz 12 litu
eit..
Kitoj medalio pusej senukuose su visais cekiais man nenorejo priimt
garantiniam grazto, nes jis "naudotas", pagal juos turejau atnest nenaudota
jei maciau kad neveike.. logikos ieskot nereik, pakeite galu gale kai
paprasiau parduoti lapa kad i vtat parasyt laiska..