Tema: Re: ar imanoma su saules kolektoriais sidytis patalpas iki -5 laipsniu lauko temp?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-08 16:12:22
zinome, tos bakterijos legioneles vadinamos. Atsiranda dazniausiai kai ilga laika boileryje buna zema temperatura ir mazia naudojamas vanduo (arba per maza jo apykaita). Bakterijos zuva pakelus iki 60 su trupuciu. Rekomenduojama kas savaite atlikti tokia profilaktika.
Mano gi atveju, saules kolektorius kaip alternatyva naktinei elektrai ir KKK. Jei viskas bus ok, tai saule palaiko vandens temepratura ar ja pasildoiki kokiu +40+45, o elektra nakti dakaitina iki kokiu 60, kad ryte nepritruktu.

T:)