Tema: Re: Reiketu protingo santechniko vilniuje nedideliam darbui (Vilnius)
Autorius: Maumas
Data: 2011-08-07 19:09:17
Vargšas žmogus, ieškantis buldozerio Kretingoje ir net nesiruošiantis jo
sukonstruoti pats. Kaip ten bebūtų, ačiū už patarimą (į patarėją pirštais
nerodysim, nes bus suvalgytas natūrinio ūkio garbintojų, o be to čia ne
garbės lenta ir ne proletariato organas kaip kokia "Pravda"). Nemanau, kad
50 litų kompensacija už tai, kad darbas nedidelis, pridėta prie už darbus
paprašytos sumos, įžeidė žmogų, bent jau man taip nepasirodė. Reikės
apskaitos paslaugų, kreipkitės, nebūsiu pasikėlęs ir nepasakosiu apie
vibratorius bei apie tai, kaip joje viskas paprasta, užtenka tik tik
smegenis pajudinti, o paprasčiausiai paimsiu ir padarysiu ko reikia. Sėkmės
visiems, neperkaiskit ir nebūkit tokie pikti.