Tema: Re: polistirolas: fasadinis ir paprastas
Autorius: someone
Data: 2011-07-29 12:56:11
Man meistrai aiskino, kad fasadinis turi kazkokiu savybiu susijusiu su
temperaturu diapazonais ir pan.
Zodziu jie fasadui deda tik fasadini ir jokio kitokio.
Fasadinis gali buti tiek frezuotas, tiek ne. Cia kaip jau meistrai
pageidauja - man dejo nefrezuota, jie patys taip norejo ir manau, kad
gaunasi tikrai ne blogiau nei su frezuotu