Tema: Re: Kokià funkcijà kamino ádëklas?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-29 08:34:10
Stropuvos kaminai kemsasi, o paskui pora valandu dega. Jeigu ideklo nera
tai pro seno kamino plysius ir namas supleska.

> Na, o jei kaminas naudojamas tik epizodiskai?
> Tarkime pirtele pakuriama pora kart per men, zidinukas irgi keleta kartu
> per menesi...?

Taigi ir as svarstau ar tokiu atveju ideklo reikia. Bijau, kad pro
kamino plysius gali ir pirtele sudegti.
Siaip tai pas mane kaminas is vulkaniniu blokeliu. Pagal sertifikatus
uztenka 2cm iki medines konstrukcijos. Blokeliai sujungti specialiais
klijais. Pats blokelis turi vidini kamina ir isorine sienute. Naudojau
38x38 blokelius su d20 kaminu. Kaina 100lt/m, sumuryta ant perdangos
plosciu, iki kuriu atvestas ideklas nuo krosnies.