Tema: Re: istorija toliau apie Al-Ko trimeri...
Autorius: gudrutis Jonas
Data: 2011-07-28 19:59:10
taip, visada pyliau, per kvailuma pirmus kelis bakelius padariau is vis
tepalina misini - kazkur 500 ml benzo ir 100 ml tepalo, po to supratau kad
ne taip "metkas" ziuriu :D :D ir kodel taip stipriai dumina... po to jau
1:25.. kas blogai is mano puses galejo buti - tepalas senas (dvitaktis, gal
10 metu senumo, parveztas is usa) - bet ar tepalas susensta ? pjoviau
birzeli, kai buvo karsta tikrai, be sustojimo gera pusdieni be jokios
"apkatkes" - bet instrukcijoj nieko neraso apie pjovima vesiomis naktimis ar
kad naujam reikia isdeginti kelis bakelius tusciai... daugiau nieko blogo
negalejau padaryti is savo puses..