Tema: Re: Liebherr saldytuvo remontas Kaune. Kas?
Autorius: Movila
Data: 2011-07-28 09:33:24
Liebherr genda, kaip ir visa technika, net Miele skalbykles  yra
remontuojamos! Tik Liebherr saldytuvai genda reciausiai, lyginant su kitu
gamintoju. Dar Lienherr Liebherriui nelygus- vieni gaminti Bulgarijoje, kiti
Vokietijoje/Austrijoje. Negendancios technikos dabar nera, technika negedo
tik tarybiniais laikais, dar dabar pas bobutes stovi veikiantys Zil ar Minsk
saldytuvai, puikiai skalbia Viatkos, deja, dabar technika kitokia.