Tema: Re: Skardinio stogui dažų parinkimas
Autorius: Gijo
Data: 2011-07-26 10:15:21
Dėkui už pastebėjimą,
žargoninė kalba jau kraujyje, kiek pastebiu-vengiu .
Vakar paskambinau Klaipėdoje epoksidinių vandens pagrindu dažų pardavėjams,
tai "konsultacija "buvo tokia,kad " žmonės perka ,dažai išbandyti ir tikrai
geri"Daugiau nieko.Pažadėjo ,kad perskambins už 15 min kitas kolega-tačiau
dar nesulaukiau.Kad geri, gal ir reikia tikėti.Tačiau  man reikia dengti
seną, ne sykį dažytą stogą su senų dažų likučiais.Neaišku kaip naujiesi
dažai suriša senuosius, kokia išeiga, kokios dažų kainos, kaip eksplotuojasi
ir t.t.