Tema: Re: Buto remontas
Autorius: E.D.
Data: 2011-07-14 10:00:17
Sukasi taip, kaip dazniausiai siuo metu sukasi dauguma tokius darbus
dirbanciu/organizuojanciu. Patys daro griovimo, betonavimo,
gipskartonio, elektros darbus, grindis. Taciau savo akiratyje turi ne po
viena santechnika, plyteliu klojeja, dazytoja. As sutariau taip, kad man
nereiketu papildomai ieskotis jokiu meistru ir pirktis medziagu.
Visus darbus jie patys daresi/organizavosi is anksto samata suderine su
manim.
Medziagas taip pat supirko tokiom kainom, kokiom as pats nebuciau gaves.