Tema: Re: Vandens filtravimo sistemos
Autorius: arulis
Data: 2011-07-13 13:28:29
turiu, patenkintas. ta pati patvirtinsiu - vanduo neskanesnis po filtro.
kadangi nitratu is sulinio ~ max leistina norma, tai ir pasistaciau.
nitratus isvalo taip koki 80% . atsipirko greiciau nei per metus, anksciau
Zaliagiri 19ltr pirkdavom butelius.

http://www.akvasistema.lt/index.php?menu=showgood&id=12&lang=lt&sid=&group_id=1

http://www.efiltrai.lt/lt/duomenu_baze/geriamo_vandens__sistema_R.O._CE2_P_/rec_126