Tema: Re: Statybos pradzia - koks butinas popierizmas ?
Autorius: dz
Data: 2011-07-12 17:28:27
na bent pries kelis metus, sutartis su tech priziuretoju man buvo reikalinga
dar pries gaunant statybos leidima....

realiai jei viska darysi pagal taisykles tai grubiai tariant biski
uzsiknisi..

tech priziuretojas kainuoja kelis simtus ir jo daugiau nebematai, darbu
zurnalas priduodant nama dabar jau berots nebereikalingas, jei nori turet ka
veikt gali pildyt

imho visi klausimai issisprendzia statybu eigoje:)