Tema: Re: Del cokolio apsiltinimo
Autorius: Donatas
Data: 2011-07-12 15:39:54
Jau ne karta grupeje kalbeta ir prieita  isvados, kad pamato laukui EPS
netinka (nors pvz.: mano projekte toks yra, bet dregme jis geria)  as
asmeniskai investuosiu i XPS , dabar pamatas nuteptas Disperbitu ( juoda
mastika) , papildomai kazko tepti ant xps kaip ir nebereikia. Deti EPS ir
deti brangia hidroizliacija manau butu blogiau ir brangiau.
Tik nezinau ar armuoti reikia po zeme ar uzteks tik matoma dali iki
virsaus - liks 15-20cm  iki muro, tai ta tarpa reiks nudazyti ar kazkaip
kitaip padengti(struktura ir pan.) tai armuoti reikia , o po zeme likusius
30 cm ? (rostverko aukstis  ~50cm)

--
Donatas