Tema: Re: Del laminato sujungimu tarpu uzpildo
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-10 12:57:20
O bet tačiau... Kam jis reikalingas?
Pas mane virtuvėj laminato grindys jau daugiau 15 metų be jokių
impregnantų puikiausiai laiko. Tiesa, su padidinamu stiklu kas savaitę
netikrinu :))) Bet grindys lygios ir normaliai atrodo. Žinoma, ką nors
išliejus reikia tuojau pat iššluostyti, bet tai tikriausiai
nepriklausomai nuo dangos tą darai. O normalų plovimą atlaiko be matomų
pasekmių.

Na nežinau, gal 100 metų kaip koks prieškarinis parketas ir nelaikys,
bet ar ai yra tikslas investuoti pinigus ir darbą? Ar ne pigiau ir
paprasčiau bus kas keliasdešimt metų atnaujinti dangą?

Tiesa, laminatas buvo surenkamas, ir ne pats įmanomai pigiausias.