Tema: Re: kiemo grindimas
Autorius: Nioka
Data: 2011-07-10 12:03:11
Masinos skesta dar ir todel, kad uzpilta vien smeliu.
Trinkeles sutankintas smelis laikys ir masinos gales uzvaziuot.
Tiesa, po 1-2 metu tos trinkeliu vietos, kur bus masinu vezes,
vistiek suses gilyn 1-2 cm.
Jei norisi, kad masina nesestu be trinkeliu, turi buti skalda su smeliu
arba (pigiau) gruzas ivairiu stambumo frakciju su smeliu.
Pas mane paskutinis variantas, aikstele - ivaziavimas 10x10m.
Uzpiltas storis ~30-40cm. Pagrindas nemolingas, tai vanduo netsovi.
Jei pas tave po lietaus smelis tampa pelke del molio pagrindo,
turbut reikia pakast giliau ir daryt drenaza.