Tema: Re: Liudniausi
Autorius: Ruta
Data: 2011-07-07 11:06:53
Am 07.07.2011 09:48, schrieb CodeC:

> as ta zinau. teko gyventi ir dabar tenka kartais pusiau dalintam name.
> tai va sitas variantas sutinku kad ko gero dar blogiau nei butas. bet
> jei atskiras sklypas ir stogas, nesugalvoju kas gali buti blogiau nei
> daugiabutyje, kurs visi faktiskai sedi nugaras sureme per pora plytu.

Galimų konfliktų šaltinių ir ties sklypo riba apstu: statiniai, augalai,
kieme garsiai leidžiama muzika, nuolat lojantis šuo, tavo braškių lysvėj
šikantis kaimyno katinas ir pan. Dar yra toks momentas, kad savo sklype
"mano namai - mano tvirtovė" mentaliteto žmonės pasidaro dar sunkiau
sukalbami.

O šiaip viskas priklauso ne nuo to, namas ar butas, bet KOKIE tie kaimynai.