Tema: Re: Asfalto tūris iš svorio?
Autorius: svk
Data: 2011-06-30 17:43:34
Tikrai taip - aš girdėjau kiek tonų buvo atvežta ir matau rezultatą, kur
plotis ir storis man aiškus. Norisi susiskaičiuoti kubus pagal
aukštį/plotį/ilgį ir palyginti su kažkokiais bent jau vidutiniais kubais /
tonoje. O asfaltas iš esmės turi savo normas, tai manau, kad LT
technologijos yra panašios ir kubai iš tonos irgi turėtų būti panašūs.

"Pi." <juobar@googlomailas.com> parašė naujienų
pranešime:iuhqg8$nl6$1@trimpas.omnitel.net...