Tema: Re: OSB ploksciu atraizu / lapu
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-29 18:04:48
keistas pasiulymas sakyciau buvo. Nors ir maciau drozliu ploksciu pas juos impregnuotu, bet kazkaip nekilo mintis man, kad jos tiktu lauke buti. As vistik uz laminuota faniera. Bent jau ji visai neblogai ant lauko duru laikosi, o ir brosiurose maciau riedlenciu rampos is ju padarytas.
Del atrazu - 4 vnt po 2.5*0.75 visai neblogas ismatavimas. Jei imti plokste 2.5*1.2 ir ispjovus veina dali, lieka atraiza apie 2.5*0.45 sudejus dvi tokias atraizas gaunasi daugiau nei pakankamai dar vienam dangciui. Taigi realiai liks likutis tik nuo vieno lapo. Turesite atsargine-pakaitine arba kokia lentyna pasidarysite.

T:)