Tema: Re: del greztuvo
Autorius: Zolla
Data: 2011-06-27 12:51:23
net nežinau, nepasakyčiau, kad aš jį ruošiuosi dažnai naudoti, bet pvz šį
savaitgalį konstravau terasėlę, tai teko į išorės sieną įgręžti skylę su 20
diametro grąžtu. Klausimas, ar toks kaip Skill tokiems darbams irgi
tinkamas. Beje, savaitgalį naudojau Pauliaus Zalecko linke įmestą Bosch'a,
tai visai man jis patiko.