Tema: Re: atmos vs astra
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-23 13:40:55
negaliu pasakyti, reikes laukti ziemos, kad isbandyti :)
gal tiesiog trauka per maza, pas uosvi berodos irgi pan diam keramikinis
kaminas, bet labai aukstas, katiline rusyje.
biteje yra diskusija apie atmosus, pasiskaitinek, jeigu idomu, vis vien su
laiku peciu reikes keisti, tai kad neapsisautum vel :)
siaip dabar atmosu kainos laaaabai draugiskos pasidariusios, visgi krize
turi savo privalumu :)
gal net sumastysi pasikeisti nelaukes astros gyvenimo pabaigos :)