Tema: Re: Kaip vadinosi dokumentai, kuriuos pakeitė STR?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-16 15:13:29
nu bet cia tai jau ne str'o o vairuotoju kulturos problemos, jei palieka belekaip.
O stresa patairi vaziuodamas visada :) ypac jei vaziuoji kokiu centru ar senamiesciu, ten tiek priparkuotu masinu, kurios gali isvaziuoti, o vietos tiek mazai. Ka jau kalbeti apie prekybos centru aiksteles, nera kaip palakstyti per tas priparkuotas masinas. :)

T:)