Tema: Re: cross: kabelines laidas
Autorius: RaR
Data: 2011-06-15 10:16:17
Sutinku, kad senukuose pagrinde šlamštas. Net, atrodo, tokį patį daiktą
nusipirkus kitur, jis paprastai būna geresnis. Tiesiog kai sekmadienį
greitai prisireikia - vis tiek ten nueinu, be to prisireikia vis kitokių
smulkmenų.

Gal gali parašyti kur tokių dalykų žiūrėti? Pvz. norėčiau plokščio UTP
kabelio - ar yra tokių kur nors pirkti? Į kokias kabelių specifikacijas
žiūrėti? Plonas geras kabelis man patiktų labiau nei storas.