Tema: Re: kaip ismokti pjauti dalgiu?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-06-14 22:25:23
Išmokt plakt nesunku. Bet kol išmoksi kad ir su gerais įrankiais teisingai plakt, ne vienam dalgiui padarysi vingiuotus ašmenis (bangas).
  Kad nepadaryt bangas, dalgis tu būt padėtas ant kelių ir keliais reguliuojama dalgio padėtis ant bobelės. Ašmenys turi būt padėti tiksliai, lygiai ant bobelės reikiama vieta. Smūgiuot plaktuku reikia taip, kad plaktuko pentis muštų tiksliai visu plotu, o ne bet kaip kampais. Tam reikalui vistik ranka turi būt "primušta".
  Pradėt kalt reikia nuo vieno galo ir eit nepertraukiamai iki kito dalgio galo. Plaktuko pentis turi būt beveik plokščia su truputį užapvalintais kraštais. Svoris galbūt iki puskilio.