Tema: Re: Pamastymai Medine perdanga su makrofleksu
Autorius: Uredija
Data: 2011-06-14 16:01:36
yra tokie islyginimo varztai. jais issilyginsi balkius grindims o jau ant ju
osb suksi. kai su varztais issilyginsi, kur bus tarpai tai ten medinius
kylius sukalk. Per laika tie vaztai gali pavargt ar dar kokio bieso jiems
atsitikt. Sitaisp turesi lygu pavirsiu. As sienas su tais vaztais lyginau.
lengva naudoti ir is bet kokio iskreivoto pavirsiaus iseina is karto
islygint.