Tema: Re: Perdangos TERIVA irengimo kaina
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-17 07:49:03
> Iš anksto ačiū.
> Paulius

Savo laiku ir as svarsciau ka panaudoti perdangai. Tik Teriva LAAAABAI
brangu. Buvau pasirinkes i Teriva panasia konstrukcija. Dedi 20cm storio
ir 50cm plocio polistirola su 10 cm tarpeliu, kuri is apacios paremi
12cm plocio standartine lenta, o ant virsaus pili, kiek atsimenu,
3cm...5cm storio betono sluoksni visu perdangos pavirsiumi.
Bet sudejau g/b perdangas ir vargo neturejau.

Ta pacia proga galiu pasiulyti 3vnt. PK73-12 seno tipo su pakelimo
kilpomis perdangu. Esu taip pat svarstes varianta deti perdangas kas
70cm, i tarpus polistirola, o gautus krastus uzbetonuoti. Tuomet
nereikia statramciu, gali betonuoti po viena tokia "briaunuota" plokste,
betona maisyti tiesiai ant plokstes, gali skyletas g/b plokstes per
tarpus supjaustyti i atskiras sijas po viena/du armaturos strypus jose
ir paskui lauztuvu isstumdyti kaip reikia. Stumdosi plokstes labai laisvai.