Tema: Re: Plastmasinio pavirsiaus atnaujinimas
Autorius: Blinda
Data: 2011-06-13 11:03:46
Turbut nuo pavirsiaus priklauso, pradzioje reikes taip padandyti kaip rasai,
o jei nepavyks, tai uzdazyti. Bet gal  kokiu rekomendaciju poliroliui turit?
Skaiciau kazkuriame automobilininku psl, kad yra tokiu kurie labai sunkiai
nuplaunamu rieboku "tepalu" uzpildo ibrezimus, tipo juos taip paslepia, o
veliau jei reikia dazyti, tai nuplauti si geri yra ka veikti.