Tema: Re: Tesiant tema apie kulturos paveldo saugotojus ir projektu tvirtinima
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-10 16:52:05
na jo kulturos paveldas neblogas budas pasipinigauti, ne tik sau bet ir partijai :)

Del antstatu - ejau laisve ir ziurejau i fasadus, tikrai ne vienas ir ne du yra rekonstruoti pristatant anstatus ir dalis ju stikliniu, bet padaryti taip, kad nekrenta i akis ir man asmeniskai labai graziai atrodo.
Sakyciau, kad laisves vaizda labaisiai gadina tas kreivu stiklu naujas pastatas.

T:)