Tema: Re: Laistymo sistemele vejai ...
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-06-10 10:26:40
Buvau pavasarį sicilijoj. Niekas ten jokių brangių purkštukų nevartoja,
tiesiog plasmasinė žarna su skylutėm paguldyta. Laisto taip nuo apelsinų
giraičių iki parkų. Išvedžioja tinkla tokį, šlango galas aklinai užkištas,
pridaryta skylučių, papurškia ryte, susivynioja ir fin... Nors laistytuvas
aišku elegantiškiau :)