Tema: Re: alektra bute KB
Autorius: Vai
Data: 2011-06-06 08:42:35
tavo ribose trys juodi rubylnikai, ju apskritai nebegalima pavadinti
automatais, jie ir nauji chujovai veikdavo. Jei nieko nechimicinsi su
instaliacija namuose issiaiskini ka jie jungineja , turbut tiesiog butas i
tris gabalus padalintas ir dubliuotas apsvietimas su rozetem. Jei taip
statai tris c16 automatus ir tai dar klausimas kaip su laidu storiu ir
bukle. Nuotekio rele gali statyti, jai izeminimas nereikalingas.