Tema: Re: Benzininio trimerio
Autorius: paranojus
Data: 2011-06-03 23:09:55
Vaikinai. Uzhmirshkit visa ta bruda. Po 4-iu metu juzinimo shtiliaus
praregejau, kad ner pigesnio, taupesnio, ekologishkesnio, ir visais atvejais
naudingesnio divaiso, kai elementari LITOVKA.!!! Mojuoji sau ramus ir
atsiloshes, ir dainas dainuoji. Lygiai taip kaip musu senoliai ir
prosenoliai. Jokio triukshmo ir smarves, girdis tik lakshtingalu treles, ir
svaigina zhydinchiu liepu aromatas . Tik dabar sukishes i savo SU3.14STA
civilizacijos ichmisla mazhne 2000 lt., supratau, kad nera geresnio irankio
shiam darbui kaip DALGIS!.Geriau buch uzh tuos piningus alaus nusipirkes,
troshkuliui malshinti... Patikekit manim, CHUINIA kvadratu visa shi chuinia,
shtiliai, varnos johnseredai. Ir sumanyta ji tam kad ish zhmoniu pinigelius
ishkarosinti. Kas nepritaria man, galit duoti su akmeniu man per galva!!!
(virtualiu)