Tema: Re: Del buto pirkimo sutarties
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-01 23:06:00
koks miestas? klaipedejo ar apylinkese zinau labai gera notara. gyvenimiskas
pvz, abu su draugu tuo paciu metu keitemes paskolos valiuta is LT i €, as
tai notarei sumokejau 2x maziau negu tas mano draugas. notaru paslaugu
ikainiai nustatomi teisingumo ministerijos, bet yra galimybe notarams
prisirasyti papildomu paslaugu, tai gali pakeisti galutine paslaugu kaina.