Tema: Re: terasa
Autorius: tds
Data: 2011-05-27 16:32:28
manau, kad aliejus geriau i medi isigeria, o altax'inas atrodo, kad tik
tokia kaip spalvos "plevele" uzdeda, todel ir nusitrina... nes pries pirma
karta dazant, manau, kad padariau klaida, kai visa terasa nusveiciau prie su
kampiniu slifuokliu (kad butu minimali tikimybe basom kojom kokia raksti
isivaryt)...