Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: Pakas
Data: 2011-05-26 10:05:47
Zubadanas tipo nesisildo papildomai eletra (nekalbant apie bloko atsildyma).
elektros sanaudos pakyla nes prie salciu kompresorius dirba sunkesniu
rėžimu. ipurskiant freoną (taip tipo skelbia gamintojai). Beda tame kad
zubadano COP prie -15 tau yra mažesnis nei paprsato inverterio prie tos
pačios temperatūros. Paprsato inverterio galingumas krenta ir tuo pačiu šiek
tiek krenta eletros sanaudos.