Tema: Re: karkasine pirtele
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-05-25 11:13:01
gipso kartonas ir daugiau nedidelių pliusiukų duoda, ne vien tai, kad
patogiau garo izoliaciją pritvirtint. Pagrindinis pliusiukas kad atsiradus
įplyšimui garo izoliacijoje garas ne taip aktyviai paklius į konstrukcijas
ir vatą, gipsas prideda papildomo tvirtumo konstrukcijai kažkiek
sumažindamas vaikščiojimus, papildoma atrama vatai, dar visokių
smulkmenėlių. OSB aš kažkaip stengiuos pirties viduje vengt dėl didelio
kiekio cheminių rišančiųjų medžiagų joje. Atraižėlės, beje, manau kuo
puikiausiai tiktų, ne tinkavimui gi ruošiama siena :)

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf