Tema: Re: Kondicionierius daugiabutyje
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-01 09:53:09
yra ir tavo, bet yra ir kaip klause "vieno bloko kondicioneirius".
Naturaoje tai kaip ir kilnojamas kondicionierius kuriam padarytas oro paemimas ir ismetimas is lauko ir pajungtas prie sienos stacionariai.

T:)

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message news:is4kmo$l9p$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ble, koks tau ten oras? Arba aš durnas, arba ten cirkuliuoja geoterminio vanduo, kuris kaip žinia siekia apie 6-8 laipsnius. O ir jie vadinasi fancoil'ais.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fan_coil_unit
http://www.foundation-hvac.com/category/fan-coil-unit-841-d81a/1/u1_uid841