Tema: Re: ardo skalbenkei meistro ant vilniaus?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-05-25 15:29:52
manoji irgi eis I emp, pasirodo valdymo plokstei amzinieji medziokles plotai
vaidenasi, nauja ne to kad labai brangi, bet laukt 3 menesius, nu ir velniop
ja.
ka imt is nauju? nusiziurejau:
Bosch WLX 24462BY
reikia butent siauros, 60cm netinka.
yra kas geresnio uz sita boscha?

"bzik"  wrote in message news:ir5jsk$oiv$1@trimpas.omnitel.net...

gal koks nors bugno subalansavima priziurintis daviklis (jei tokie
egzistuoja) pamire. Nors esu susidures, kai nepavykus subalansuot, i pilna
grezimo rezima taip ir nenukeliavo - issijunge.