Tema: Re: nesiveda benzinine zoliapjove
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-24 10:35:27
Tokiu būdu aš jaunystėj uždegiau motorolerį Turist.
Aplink po kapotu tepaluotos dulkės, viršuj benzino bakas. Jau pradėjo pukšėt liepsnos per probkę. . Nuvariau į arimą (gerai, kad pasitaikė)  ir užgesinau žemėmis. Papuolė žemių į cilindrą ir jau nebeužsikūrė, turėjau keist cilindrą su stūmokliu.
  Jei ne tos žemės, nežinau kaip būč užgesinęs. Ko gero būt reikėję sprukt kol bakas nesprogo.
Moralas: reikia visada turėt gesintuvą .