Tema: Re: Vedinimas - Globali problema
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-24 08:13:02
> Gal kas turi vaistu ka daryt su shudarankiais statybininkais -
> vedintojais, kurie vedzioja ventiliacija kanalizacijos vamzdziais, kurie
> neizoliuoti po rekupo pakasti po zeme beigi instaliuoja regeneracinius
> rekupus, kuriu 100% istraukimas is WC, Vonios ir virtuves, kai
>
> STR byloja:
>
> http://www.am.lt/VI/files/0.312040001264435810.doc
>
> 49.3. Regeneraciniai sukamieji šilumokaičiai nenaudojami, kai šalinamame
> ore yra dvokių medžiagų ar ligų užkratų.
>
> Ir pats blogiausias dalykas kaip ta irodyt nieko nesuprantanciam
> vartotojui?

> [...]
Del oro paemimo is wc su rotaciniu rekupu - pakalbeti su uzsakovu ir jam
viska paaiskinti. Jeigu uzsakovas juridinis - rastiskai, registruotai,
kopija medikams prie vaiku pasaulio...

Del PRIVATAUS namo ortakiu kanalizaciniais vamzdziais po zeme is pradziu
pasitikrinciau ar is rekupo paduodamo oro temperatura virsija zemeje
esancia temperatura. Jeigu ne tai izoliuoti nereikia. Del lietuvisku
wavin'o kanalizaciniu vamzdziu panaudojimo irgi reiketu pasitikslinti.
Jie gaminami is tos pacios medziagos kaip ir vandentiekio vamzdziai.
Pastarieji yra sertifikuoti kaip "maistiniai". Kanalizaciniai tam
nesertifikuoti, nes wavinas aiskina, kad tam poreikio nera. Del kvapo
nezinau. Pasvarstykime. Man tai paciam aktualu. Seni vamzdziai kaip ir
nesmirda. Gali buti, kad oro srautas ta kvapa ispucia. Atlikus
mokslinius tyrimus gali paaisketi, kad priemaisos oras yra kenksmingos.
Esu skaites kaip Alytuje issikale lenkiska lamnuota daililente ir vaikas
vos nenumire del kenksmingo jos poveikio. Taigi gali buti kenksmingi
daugiau ar maziau uz metalinius ortakius kai pastaruosiuose uzsiveisia
pelesis. Isplauti jo is metalin ortakiu neimanoma del braiunu kas 15 ar
20 cm. Taigi ka daryti? Atsisakyti vedinimo sistemos?
Del minetu priezasciu pas mane suplanuoti vedinimo kanalai grindu
polistirole uzpilti betonu is cinkuotu lietvamzdziu. Visam paduodamam
ortakynui bus tik vienas 45 laipsniu posukis. Istraukiamam ortakynui
taip pat bus tik vienas 90 laipsniu posukis. Visus ortakius suvesiu i
deze-savotiska ventkamera.