Tema: Re: Kuo kljuoti XPS ant pamato padengto mastika
Autorius: Ju@work
Data: 2011-05-20 12:39:50
nu nezinau kaip del tvirtinimo, bet kaimynas nutepe pamata irgi
disperbitu ant virsaus putom klijavo putplasti ir nekabino tai patikek
po metu kai as siltinausi maciau ka pas ji viskas atsoke ir tarpas
mazdauk 2cm.

as kai klijavau putom tai ir kabinau smeigem. vieni del salcio nauja
plastmasines smeiges, bet man kazkaip jos skystos pasirode tai
pasirinkau metalines smeiges su plastmasiniu galu.