Tema: Re: Q: taupiosios lemutes
Autorius: Korke
Data: 2009-03-31 17:42:20
O ar buna 3000-3200K, nes nutiko taip, kad paveldejau 3500K, tai ten jau
tokia "lavoniska", paskui pajamiau 2700K (per durna galva - lenkiska berods)
tai ji sviecia man jau per siltai nes i rozinuma nesha.
Klausimas - ar 2700K normalesnio gamintojo svies kaip kaitrine? ar visgi
bandyt 3000K ieskoti (nes skaiciau kad buten 3000-3200K atitinka
tiksliausiai kaitrines spalva). Labai neneriau i paieskas, bet kiek pakliuna
tai arba 2700K arba 4000K ant akiu...