Tema: Re: Metalines laikancios stogo konstrukcijos +-
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-31 10:50:21
na, planu dar neturiu. jis sugalvojo tiesiog palengvinti stoga del
pamatu. nes pas mane pagal grunta gilus greziniai gaunasi tokiom
apkrovom. pradzioj buvo monolitines perdangos. cia kalba eina apie 2 a.
namo stoga. vat. bus tos konstrukcijos, desis kazkokia rifeliuota
skarda, ant jos visas siltinimas ir t.t. zinoma, lubos jau kabinsis.
mane labiausiai neramina varza ir garso pralaidumas. reiks paprasyti kad
pateiktu siuos skaicius...
as pasitikiu architektu, mano draugas jis, daug stambiu projektu dare,
daro bet man kazkaip kaip namui nesinori visokiu konstrukciju,
pakabinamu lubu..gal pasenes poziuris :) nezinau.