Tema: Re: baldu gamyba
Autorius: upskaskykas
Data: 2011-05-19 07:48:10
su 25 mm plokste nieko gero nesigaus
Laminavimas arba melaminu (jau atgyventa, nors laiko gan ilgai) arba PVC
28x2 arba 32x2 kaina nuo kokiu 6 Lt/m.

Jeigu is jos daryt duris lankstai netinka del storio.
Jeigu daryt sona prie kurio bus durys, vel lankstai nesireguliuoja tiek kiek
norisi t.y. is priekio ziurint i uzdarytas duris matosi 7 mm sono