Tema: Re: kur pigesnes trasos vejai?
Autorius: S
Data: 2011-05-13 18:15:04
Gal paciam teko naudoti vejai?
Ar pakanka salietros, ar visgi zolei karts nuo karto reikia ir visokiu
papildomu mikroelementu ale kalis, gelezis ir t.t.
Mane irgi pradeda tie visi pavasariai knisti, ypac, kai uz 10kg kokios ale
kemiros maisa turi vos ne 100lt moketi. O vieno maiso net ir neuztenka...
Dabar ziuriu dar ir "eko", green design, etc. trasu atsiranda, kur smirda
kaip sh, ale naturalios, kazin kaip zolytei jos?
As tokiu pabandziau spygliuociams - tai suo vaiksciojo is paskos ir valgyti
bande(matyt kazkokiu mikroelementu truksta ;-) ), o kai nelabai pavyko, tai
pasitrinti bande, kad kvapo igauti ir i medziokle eiti. Tai po tokiu
"naturaliu" trasu panaudojimo tenka suni priverstinai maudyti, nes is seimos
draugo tampa "eik salin, bjaurybe" :-)