Tema: Re: wc dangtis (softclose)
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-13 12:03:45
Gal tau ir juokingai atrodo, bet kai susiformuoja įprotis mest softclose
nežiūrint ir nueit žinant, kad jis saugiai nusieleis, tada būna labai
sunku PERpriprast nuleidinėt dangtį iki galo su ranka.
pas mane kai perka naujus kietus dangčius tai 50% "užlipo sulaužė", ir
50% kai koks softclose'ninkas iš įpročio numetė :)