Tema: Re: Remonitiniinininkams - silikono nuëmëjas
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-05-12 14:52:25
Veidrodis juk stiklinis, tai mano pasiūlyta masė kaip ir tinka.
Dėl plytelių tai sunku pasakyt kol kas, nes patirties su tuo dar nėra, o
aprašyme nei tinkamuose, nei netinkamuose paviršiuose keraminių plytelių
nerandu...

O šiaip, nuo plokščių lengvai prieinamų plotų turėtų nusivalyti bzik
metodu ;-)