Tema: Re: plevele nuo saules
Autorius: Gijo
Data: 2011-05-25 13:53:14
galiu pasidalinti patyrimu, jau keli metai įvairiai eksperimentavau.
Veiksmingiausia dėti iš lauko puses, tačiau laikė kokias 2-3 d., bet tada į
kambarį mažai pateko šilumos tikrai, o šiaip eilę metu dėjau tarp langų,
temperatūrą kambaryje žemesnė, tačiau užkniso nuolatinis langų darinejimas
ir plėveles vyniojimas.Ryte , kol saule sviecia i daugiabutį iš kitos pusės
pakeli, o vėliau nuleidi. Tiesa, mano langai  su paketu, gal tai irgi duoda
savo. Buvau įdėjęs ir ruletus tarp langų -padeda irgi. Svarbu neįnvestutoti
daug pinigų jei nesprendžiama iš esmės.
Bet balandyje nupirkau kondicionierių ir dar laukiu meistrų montazui.