Tema: Re: Gal pas ka plastikinis langas ir dar šio to nereikalingo liko?
Autorius: Sail
Data: 2011-05-10 15:34:33
Kolektoriui atskiras kontūras per atskirą boilerio šilumokaitį. Ir
pageidautina antifrizas propileno glikolio pagrindu, tada žiemą neužšals ir
nenusinuodysi.

Yra žinoma ir kitokių sprendimų, taikai konkrečiai savo situacijai.

Pas mane 16 daugiasluoksnis, srauto užtenka, bet kolektorius prastas, va
galvoju dar savadarbį elementą - kitą įdėsiu.