Tema: Re: Is ko paprasciau malkinei stoga padaryti?
Autorius: Night
Data: 2011-05-10 13:11:14
Ten gegniu bus ~10, siferio lapu 6 isilgai, manau labai nesunku butu atitaikyti. Na gerai, tai kokiais
atstumais deti gegnes ir grebestus tada jei tarkim skarda montuoti? Aisku, padaryciau is akies ir butu
gerai, bet idomu kaip teoriskai turetu buti - juk galima padaryti ir "pagal protokola" :)

Ir dar - profiliuota skarda pardavejai supjaustys pagal mano ismatavimus ar reikes paciam vietoj tai
daryti? Jei taip, tai su kuo - bulgarke lyg negalima cinkuotu metalo gaminiu pjauti...

MaRiUs <mariusDELETE@ardega.lt> wrote in